studenten närmar sig..

Hejhej hemskt mycket hej.

Jag lever, dock kanske med nöd och näppe efter promenaden jag tog idag i halkan. Crazy vad halt det är alltså!
Jag är måttligt sugen på sommar nu, men det är SÅ mycket som ska avklaras innan det! Det är stört att säga det men studenten närmar sig och det märks vart man än är. Inte nog med att det är mycket att göra i skolan så är det öppet hus, projektarbete, floristkurs, florist-SM, bonnarundor och massa andra skojigheter som hamnar på högen. Det blir roligt, men stressigt! Det är så mycket man vill hinna med men när allt är avklarat blir det Grekland med mina vänner för hela slanten och jag längtar ihjäl mig!

Jag behöver verkligen plugga nu, borde ha gjort det hela helgen men det har endast blivit typ en trekvart tillsammans med min fantastiska Daniel (jag är ändå stolt över att vi pluggade något!) :) Bättre än inget! Hur som helst, ha det bra tills vi hörs nästa gång!


jag och mina finisar som drar till Grekland efter studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0