trean

Hej, hallå, halloj, tja, tjenare, tjenixen, god dag/kväll/natt, välj själv!

Det dröjer alltid så lång tid mellan inläggen här, jag orkar aldrig.
Hur som helst, skolan har börjat, jag går sista året. Lite läskigt, känns ganska konstigt. Det känns som jag fortfarande är fjorton, max! Jag gillar fortfarande inte florist, hade helst bara gått teoretiskt, men vännerna gör så att jag står ut. Har jag klarat två år så ska jag klara det sista också :) Och hey, det kan bli kul med mässa och projektarbete och allt vad det innebär att gå trean!

Jag är glad, har egentligen ingenting att klaga på. Det är skönt! Så himla skönt.
Så glad att jag lyssnar på fjortismusik som jag har haft på hjärnan hela veckan, men hur party är inte stamp on the ground? HAHA!

Nu borde jag sova, god natt!


Här skulle det kunna vara en snygg underifrån-bild-med-läcker-pose-och-dubbelhaka som det råkade finnas gott om i sommar-albumet, men jag är snäll och låter er slippa se. Var glada och njut av en skrämma-änder-pose i stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0