öroninflammation

Det här tar mer eller mindre död på mig. Mitt immunförsvar verkar hata mig och har dragit så långt bort från mig som man bara kan komma! Jag var på vårdcentralen idag, eftersom mina öron gör så sjukt ont att jag inte kan sova på nätterna. Det visade sig vara öroninflammation, faktiskt bra eftersom man får mediciner så det försvinner! Åkte till apoteket och fick köpa fyra olika mediciner, crazy! Efter det var jag helslut, energin har jag lagt på hyllan, haha. Har precis tagit alla mediciner och tänkte försöka sova lite, det blir ingen skola imorgon så jag vill sova länge :) På eftermiddagen åker vi till Stockholm. Jag borde kanske inte följa med, men jag behöver inte anstränga mig så värst mycket och kan faktiskt vara på hotellet om jag inte skulle klara av det.

För övrigt är jag lycklig! Jag känner världens bästa och finaste människa som gör mig så tokigt glad, lycka!
Dessutom kom mina alldeles otroligt, fantastiska, underbara, gårintehittaordfördom vänner Julia och Susanne till mig igår för att överraska mig. Med sig hade de en Bananer i pyjamas-dvd, två dumleklubbor och världens finaste kort! Det gjorde helt klart min dag, de är så himla bra!

Nu ska jag försöka sova, ha det grrrreat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0