Vårgårda

Midsommar var fantastiskt fint! Jag har till och med lärt mig äta sill, bra var det!

Jag och Susanne har dessutom utforskat Vårgårda, helt otroligt fint ställe ;) Vi hade picknick på två olika gräsplättar, var på statoil och kissade och fick vänta en timme på tåget eftersom det vi tänkte ta inte gick, haha.

Dessutom vill jag bara uppmana er att inte vara lika mesiga som jag och vägra gå på toaletten på tåget, jag var kissenödig så jag trodde jag skulle dö i två timmar pågrund av det, inte okej! Ett stort problem är dessutom att man inte kan skratta när man håller på att kissa på sig, och när en kille på tåget helt plötsligt började sjunga lite diskret på Rammsteins Du hast (han trodde antagligen att han inte hördes, haha) så blev det problematiskt att hålla sig, bara så ni vet. Nog pratat om kissproblem, idag har min far fyllt år och även min underbara vän Julia har fyllt arton! Grattis till dom :)

Nu måste jag sova. Gooood natt!




picknick i Vårgårda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0