tankar

Det finns dagar då det inte händer så mycket alls. Idag är en sån dag. Jag blev förkyld efter den underbara nyårskonferensen Unite och det blev inte bättre av att jag och min vän Julia tog en promenad från centrum till henne på ungefär 40 minuter i femton minusgrader eller något i förrgår! Men trevligt var det. Konstigt hur galet mycket en relation mellan två människor kan ändras av bara ett "jag förlåter dig!", och det är positivt! Vi har gått igenom mycketmycket tillsammans fast ändå absolut inte tillsammans, och jag måste säga att det är otroligt intressant att höra massa grejer ur ett annat perspektiv. Nu skrattar jag bara åt allt, för det är så patetiskt. Och jag gillar henne!

Hur som helst så är det här en dag då man hinner tänka otroligt mycket. Vad? Hur? När? Varför? Tänk om..? (och nej, jag tänker aldrig tänk om!). Tankar flyger huller om buller. Kärlek, skola, efter skolan? Varför? Är det rätt? Vad ska jag göra?
Och tankarna lär inte ta slut bara sådär, jag får helt enkelt (nej, inte helt enkelt..) inse att allt som händer är bäst för mig, jag litar på att Gud har en plan för allt jag oroar mig för och jag vill bara lägga det i Hans händer, så jag kan känna trygghet.

Nu får det vara nog, det är ingen som begriper detta ändå, inte ens jag. Nej hörrni, detta ska bli ett bra år. Right?


Jag och min syster Pauline julafton-09 :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Japp, Gud kommer ta hand om dig, det enda man kan göra är att lägga allt i hans händer :) Allt som är så huller om buller.

Häftigt att du hitta min blogg bara så där :) Jag hörde Aaron Jayne predika om Ginosko på Youth i Uppsala 2008 och var sen bara tvungen att skriva om lite om det.



Ha det jättebra, Gud är med dig :)

2010-01-07 @ 23:14:20
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0