jag är en rubrikhatare

God kväll!

Det här har varit en skön dag, med lagom lite att göra and i liiiiike it! Jag lunkade omkring inomhus i nattlinne, mjukisbyxor, tjocktröja och ulltofflor fram till halv fyra eller något då jag tog på mig lite varmare kläder för att gå ut en liten sväng. Så himla skönt! Min gamlagamla mp3-spelare som jag har upptäckt igen på äldre dar fick följa med ut och därifrån strömmades det gamla lovsånger som jag nästintill hade glömt bort men kunde ändå, så där gick jag för mig själv på berget, förundrades över hur vackert allt är och sjöng lovsånger. Underbart!
När jag kom tillbaka var det hög tid att fixa till sig litegrann eftersom Bellup med paranteser skulle komma hit, det blev mat och buzz-spelande som var ganska roande faktiskt. De vände dock näsorna hemåt för sisådär en timmasen och sen dess har jag suttit här.

Okej, min kamera KAN vara bra lite då och då. Idag hade den en dålig dag men jag bjussar på lite bilder ändå!

Se, så vackert det är!


enormt kallt, dessutom råkade smartasset själv trampa ner i djup snö och blev snöig o blöt på hela vaderna, cleaver!


Hittade faktiskt en grej på stan igår, den här grejen från Gina. Hade på mig den ikväll och tänkte ta en bild. Har nog inte berättat här att jag har ett år utan smink, och idag hade jag en såndär ful-dag, därför ödslade jag ingen tid på att försöka se bra ut på kort, det kändes bara överflödigt ;)


Hade som sagt en ful-dag, kom på mig själv med att stå och posa i en skitig spegel och insåg hur fjantigt det var, därför skulle jag försöka bli ful snabbt istället.. Tråkigt att den blev suddig och ful. Haha!


Den här bilden hade också kunnat bli en riktig hit om den inte hade blivit sjukt suddig bara för att jag försökte skynda mig på två sekunder. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0