åttonde januari

God morgon!

Okej, det är fel att säga god morgon när klockan är närmare två, men det är så det blir när det är lov! Fast när jag tänker efter så vaknade jag faktiskt för två timmar sen, som ungefär varje dag under lovet. Skönt kallar jag det! Hur underbart är det inte att kunna ligga och läsa i en timme innan man går vidare till duschen för att därefter äta frukost efter ett någon gång. Mmm, lovely!

Är sjukt osugen på att bara gå fram och tillbaka av rastlöshet här inne idag, därför lyckades jag övertala mamma och min lillasyster att följa med mig in till stan. Hoppas att jag inte smittar bara! Det är sjukt, jag har inte varit på stan efter jul någonting alls, därför har jag ett enormt sug nu. Känner jag mig själv rätt kommer jag dock inte köpa något ändå, men det är ju bara ekonomiskt ;)

Har förvirrande tankar även idag, fast jag känner mig galet mycket lugnare. Jag har insett på riktigt (tror jag) att allt kommer bli bra, att allt kommer lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0