studiedag

Ni anar inte hur great det känns med studiedag! Egentligen borde jag sitta och plugga typ hela dagen eftersom jag har engelskprov imorgon, men jag orkar inte.

Jag sitter här och gör ungefär ingenting förutom att lyssna på musik istället, men va katten, det är ju bättre än inget! Hoho, jag tar nog tag i pluggandet sisådär klockan nio ikväll, som vanligt.. Nejnej, positivt tänkande här ja :)

Äh, jag vet inte vad jag snackar om. Jag vill göra om designen här, så galet mycket. Men jag vet inte hur jag ska lyckas göra en bra header då jag inte har något program förutom paint (haha!) och jag förstår inte hur man laddar hem typ photoshop :(
Nå ja, det löser sig nog förr eller senare.

Ha en fin dag :)

Förresten, jag fick ett tredje kusinbarn igår, en liten pojke fick Niklas och Elin! GRATTIS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0