tiden går fort, fort, fort..

Jag insåg just att klockan var mycket. Varför känns det som den bara är runt sex?
Det innebär alltså att jag måste sova snart, men hur kul är det? Nej vet du vad, usch.
Imorgon ska vi använda snittblommor för första gången på sviiiinigt länge, det blir till att göra brudbuketter för första gången, och i och med att jag har lovat Julia att bli mer positiv nu, och att jag står bredvid henne i floristsalen, så kan det bli problematiskt.. haha, eller också blir jag bara glad av att vara positiv? Man vet aldrig :)


Nej ni, nu ska jag gå och prova en hel hög med kläder som jag fått av Pao som rensade sin garderob. Haha, hygglig syster! Vi hööööööörs

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0