femte februari

Skärpning här nu. Jag ska ta tag i det här. Ska, ska, SKA!

Dagarna är långa, det gör mig trött så därför sover jag. Logiskt? Ja. Med andra ord, orkar jag nästan aldrig blogga. Typiskt!

Idag har jag dock varit sjuk. Det började igårkväll när jag satt på bussen på väg hem från stan där jag hade träffat Pauline (ja, min syster har flyttat hemifrån nu... bajs), jag frös sjukt, samtidigt som jag kände mig så grymt varm att jag bara ville springa ut ur bussen, allt snurrade och jag kände mig helkonstig. Gick snabbt hem och la mig i sängen direkt, somnade. Klockan var typ sju, bra där! Mamma tvingade upp mig för att äta vid typ nio, sen mådde jag så illa att jag inte kunde gå och lägga mig på ett tag igen. Dessutom smsade jag med en otroligt saknad vän, så jag kunde bara inte sova, utan låg och tänkte på det. När jag vaknade imorse var det inte bättre, så jag fick stanna hemma. Tråkigt nog!
Jag hatar att vara hemma från skolan, jag får sån ångest! Men ibland behövs det. Nå ja, nu mår jag i alla fall bättre, så jag hoppas på skola imorgon! :) Sen är det ju loooov! :D

Och vet ni en grymt bra grej? Jag har Spotify! Och jag kan inget annat än hålla med mina klasskompisar - det är ju grymt! :D

Är det inte hemskt? Efter en dag saknar jag mina klasskompisar. Usch!

i tisdags på floristlektionen hade vi inte stolar så det räckte när vi skulle titta på alla begravningsdekorationer, vi löste det lätt genom att sitta i varandras knän, braaaa! Och snyggt med allas miner o så ;) HAHA!


Kommentarer
Postat av: bea

(svar) den är ju faktiskt bra :D "tack så mycket" är ändå ... bara trevligt. men "tack för skjutsen" hade jag ju skämts om jag sagt! :D hahaha. allt bra med dig tjejen? :)

2009-02-08 @ 08:45:00
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0