lite sommar i korta drag..

Tillåt mig skratta. HAHA!

Galet extremt sjukt längesen jag uppdaterade här, det är nästan så jag blir rädd för mig själv!

Hur som helst, skolan drog igång i fredags. Samma klass, nytt år. Hv2a, hur stort låter inte det då? Jag förstår fortfarande inte att jag har blivit så stor. Jag ser mig fortfarande som åtta, på ett ungefär.

Denna sommaren har bjudit på en hel del härliga dagar, mycket har hunnits med. Bland annat Stockholm, Västervik och Vättern runt med familjen, det alldeles otroligt fantastiska Gullbrannalägret Abba med mina vänner som är hur bra som helst, en liten Göteborgstripp, en annan Göteborgstripp där Liseberg ingick, Simsjömys och Borås djurpark med andra fina vänner som är hur bra som helst. Tre veckors jobb på dagiset där jag gick när jag var liten, som ligger typ 300 meter här ifrån har jag också hunnit med och det var helt fantastiskt roligt!
Jag har säkert hunnit med mycket mer, men det vill inte ploppa upp mycket mer i mitt huvud. Dessutom ska jag ju till skolan imorgon, då kan det vara bra att ha sovit ett tag, så det ska jag nog gå och göra nu!


Stockholm innebar Allsång på skansen, med ÖÖÖÖSregn hela dagen.



Under Västervikresan med våra kompisar besökte vi Astrid Lindgrens Värld, mysigt!



Vättern runt-resan med stopp bla i Vadstena, där bilden är tagen ;)



Världens läckraste bild på mig och Åsa i Gullbranna ;)



Göteborgstripp med tjejernaaaa!



Liseberg med tjejerna också ;) sjukt läcker bild på Panda Vision.


Bild från Simsjömyset :D Haha, Julia ser sååå smart ut ;)


Och en bild från Borås djurpark får avsluta inlägget..

Nu ska jag sova! Gooood natt :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh var du på lägret på gullbranna? =) Jag och min kompis campade där när lägret hölls, oj vad mysigt det var där! Hur var lägret? =)

2009-09-09 @ 19:56:49
URL: http://morgonvind.devote.se
Postat av: miranda

Men vad roligt, det verkar så mysigt! =) Maha, jaa kanske det. =)

2009-09-10 @ 20:13:31
URL: http://morgonvind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0