typ yrsel

Tjo!
Kan ju först och främst berätta att so-provet kändes bättre än förväntat. Mycket bättre! Får väl se vad resultatet blir bara :)

Imorse vaknade jag helt normalt, inte ont någonstans.. men när jag skulle resa mig ur sängen så snurrade allt bara till, överdrivet mycket. Jag tänkte att det säkert skulle gå över snart, eftersom jag brukar få så. Men hepp, inte den här gången. Jag kunde inte sitta vid köksbordet ens, utan var tvungen att lägga huvudet på bordet. Men inte hjälpte det.. mamma sa åt mig att gå och lägga mig. Så det blev lite frukost på sängen ;) Tänkte att jag säkert skulle klara av att gå till skolan i alla fall, bara jag fick lite vila. Men den förhoppningen sket sig, det fick bli en hemmadag istället. Jag menar, hur lätt skulle det vara att gå i skolan och vara rädd att svimma hela tiden? Och inte kunna vrida huvudet alls utan att allt snurrar till och att det till slut svartnar framför ögonen. Det är riktigt läskigt faktiskt! Men det börjar gå över :) Har legat ute i solen lite, tänkte att det kaaaanske var bra. Antingen är det bra eller också är det dåligt, det märker jag väl.. haha. Ser ut som jag har fått lite färg! Tjohej. Jag ser dock ut som en prickikorv på bröstet. HAHA, snyggt. Men det brukar bli fint till slut :)

Jag ska snart beställa en kebabrulle tänkte jag.... men först blir det lite solning till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0