tjejkonferensen!

Hallihallå!

Gårkvällen blev mysig med familjen och våra kompisar i Källby :) God grillad mat och äppelpaj satt inte fel i kistan!

nehepp, nu blire mat.... skriver snart igen :D haha

sådär, i'm back!
Vi var vid elden och sådär i Källby, mycket mysigt och troligtvis mycket mer nyktert än i Skultorp... Nå väl, ikväll har min familj bjudit hem några kompisar på grillning! Och imorgon sticker jag till Jönköping och Tjejkonferensen..

Ska träffa JONNA! :D wohoooooooo. Ett halvårsen nu, sjukt längesen... Ska eventuellt träffa Otto och Markus också!


Nä, nu måste jag gå och packa o såntdärnt ;)

jag i mitt självfall som kommit på äldre dar!
image283

Kommentarer
Postat av: Jonna

wiiiiiiiiiiiiiie :D
shir är de en bild på dig nu typ? ASFIN ju :D

2008-05-01 @ 16:26:14
URL: http://lyckrell.blogg.se
Postat av: sofie

ja, det var synd om oss. får väl säga grattis till dig ;) hihi.

2008-05-01 @ 22:54:43
URL: http://sofiethorild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0