pizza, pizza, pizza...

Gårdagen startade bra genom att det kändes bra på svenskprovet. Phu! Nu hoppas jag bara på att det gick så bra som det kändes. Skoldagen flöt på som vanligt till halv fyra då det kändes otroligt skönt att komma hem. Trött, trött, trött!

På kvällen kom det hit lite juniorer och så, eftersom det åskade så kunde dom inte gå på utflykt på berget som planerat. Efter det åkte vi på tonår in till Benidorm och åt. Jag var inte det minsta hungrig, men delade på en pizza med Elin i alla fall. Uh, det skulle jag inte gjort. Jag åt tills jag sprack, nästan. Jag var tvungen att knäppa upp mina byxor innan vi åt, och efteråt gick dom absolutabsolut inte knäppa. Uh. Verkligen proppmätt! Nå ja, det var ju intressant.

Idag har mina föräldrar åkt till Göteborg för att springa Göteborgsvarvet, de galningarna. Så jag och Pauline är barnvakter åt Nellie. Mys! Och vet ni vad vi har ätit? PIZZA såklart. Haha! Känns otroligt nyttigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0