om inte hitler hade funnits....

En sak som stör mig är att tjejer och killar tänker så olika. Om en kille kollar på en massa gånger, behöver det inte betyda något. Ändå blir tjejen jätteglad och tänker att han säkert är intresserad. Haha! Och om en kille skriver ett hjärta typ när han ska gå, så är det inte säkert att han menar något med det. Men det tror ofta tjejen! Haha, det tog dom upp på tjejkonferensen, och det är ju så sant! Jag tycker att vi ska lära oss att tänka på samma sätt som det motsatta könet. :D


Nejnej, åter till so-boken. Jag hatar Hitler. Min mamma sa att om det är någon jag får hata, så är det honom. Så det gör jag! Tänk om inte han hade funnits, då hade inte jag behövt sitta här och plugga till ett himla prov!


Kolla här förresten hur sjukt nära jag var min syster hela helgen. Och inte ens en kram blev det! :( Fy vad jag saknar henne...
image284

Kommentarer
Postat av: Emelie

NEJ inte ens en kram fick jag :( Böööööööl! Saknar dig så in i norden flicka lilla...

2008-05-11 @ 18:50:43
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0