man tager vad man haver

Plugg, plugg, plugg. Mja. Svenskprovet om språkhistoria som vi har imorgon image290känns inte direkt allt för lockande måste jag säga. Jag har suttit och läst igenom ett tjockt häfte med bara fakta nu. ÅH! Jag som var trött redan innan... Dessutom försöker jag nöta in svaren på instuderingsfrågorna, vilket inte vill gå jättebra. Nå ja, jag får plugga ännu mer och hoppas på det bästa helt enkelt. Man kan inte göra mer än sitt bästa! Något som gör pluggandet så mycket roligare är mat. Vad vore jag utan mat? Ingenting :D Haha. Idag visste jag dock inte vad jag var sugen på, men jag hittade ett paket med frukostknäcke och ja. Man tager vad man haver! Gott är det i alla fall. Tror jag åt åtta stycken! Haha, matvrak :) Nä, nu kanske det är dags att fortsätta plugga? Just det. Det har tydligen regnat såg jag på marken. Synd!

Kommentarer
Postat av: Jonna

heja annie :D

2008-05-15 @ 20:02:34
URL: http://lyckrell.blogg.se
Postat av: Louise S.A. - Au pair i Usa

Tack för din röst i tävlingen på min blogg!
Den är nu räknad.
Kul att en Skövdebrud röstar!

Ha en bra fredag!!
Kramar Louise

2008-05-16 @ 16:31:50
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0