kalas!

Kalaset blev riktigt roligt! Trots att jag började tvivla lite halvt på att vi ens skulle komma ut när vi var halvvägs framme eftersom det blev något fel på motorn, typ överhettad. Mätarn stod på max och det kom upp ett meddelande om att vi var tvungna att stanna omgående! Lite läskigt måste jag erkänna. Men efter några tittar i motorhuven och ett telefonsamtal senare kunde vi konstatera att det inte verkade vara någon fara och körde därför vidare. Och kom fram! God mat, glatt folk och rolig kubbmatch som dessvärre blev förlust tillslut, bara för att jag inte träffade kungen. Synd! Men vad gör det om hundra år? Grattis på farbror Johnny förresten, om jag har glömt skriva det.
Vi fick titta på hans kalvar! Eller ja.. hans och hans. Hans kors kalvar förstås. Riktigt supersöta! På tal om det.. har jag berättat att våran kanin har fått ungar? I Onsdagsmorse! Helsöta. Dock helt nerbäddade i Pelles päls, men snart blir de större och mysigare :)


Förresten så har polisen hittat den försvunne Mikaels kropp i en gödselbrunn mellan Skara och Skövde. Snacka om läskigt. Tänker på hans anhöriga!
En till sorglig sak som vi fick reda på förut när vi kom till kalaset var att min giftasfasters moster dog imorse. Okej, det lät kanske invecklat. Men hon har i alla fall varit med på kalas och sånt där hos mina kusiner, och jag träffade henne senast för en vecka sen, då var hon pigg och glad. :/ Men hon har det bra där hon är nu. Vila i frid, kära Mikael och Viola!

Kommentarer
Postat av: erikaaa

magnus känner mikael..

2008-05-26 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0