37 dagar kvar.

Konferensen blev bra! Väldigt bra. Alla visste vad som krävdes för att uppmuntra varandra. Komplimanger, söta gärningar och ja.. underbart! Stämningen var så fin. Det är sånna grejer man vill att alla ska få uppleva, alla är värda det! Man fick sig verkligen några tankeställare, och redan nu känner jag mig annorlunda. Jag känner till exempel inte det där suget efter att läsa alla de där bloggarna som tar upp hela min vardag, haha. Nej, det känns som jag inte behöver läsa dem, det finns annat som kan förgylla mina dagar! Bloggar ska inte vara prioritet nummer ett i mitt liv. I alla fall, jag lärde känna några nya tjejer, så roligt! Tack allihop för helgen :)

Och idag var det skola, som vanligt. Jag som hade vant mig vid att vara ledig efter fem dagar utan skola. Åh.. Nå ja, den gick bra. Vi har kommit fram till att vi ska rappa i vårat projektarbete i musiken, eftersom vi inte kom på någon melodi! HAHAHA. Det blir intressant.... Man får inte glömma "pekfingerdansen" som min pappa så fint kallar det. Haha! Det blir grymt tjejer ;) "Livet är trist. Du är mobbad, du är ful...." Hahaha. Det kanske kan bli årets sommarplåga? ;) Nja, skulle inte tro det va.

Vet ni vad förresten? Idag är det 37 dagar kvar till avslutningsdagen. 37 hela dagar. Fattar ni, det är INGENTING! Fem veckor kvar på Torsdag. Huhh, det är verkligen ingenting. Men först ska jag klara av minst sju prov. Hmmm...
Nationella i matte imorgon. Underbart! Men jag ska klara mig igenom det också, allt går om man bara vill.

Förresten träffade jag min vän Jacob i Jönköping i Lördags. När mötet på Junedalskolan (där tjejkonferensen var) var slut, drog vi till pingstkyrkan och Lörda Live. Där befann han sig! Trevligttrevligt :)

Slut för idag, tack för idag. Vi ses imorgon, ha det så bra! Nej okej, det kanske blir ett litet inlägg senare :)

Kommentarer
Postat av: alexsandra

det är klart att det blir det ;) haha.

2008-05-05 @ 19:30:46
URL: http://ahallen.blogg.se
Postat av: mellan!!!!

det kommer att låta strålande

2008-05-05 @ 20:25:47
Postat av: erika jensen!

är det den jacob som jag tänker på? isf är jag väldigt avundsjuk, för jag saknar han :o

2008-05-05 @ 21:35:51
Postat av: ellen

vår låt är helt klart bäst ;)

2008-05-06 @ 15:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0