späckad kväll, nästan

Oj, vad hungrig jag är. Min mage skriker. Eller, är jag hungrig? Nej. Jag mår bara illa. Hm, oj vad skumt det känns.

I kväll har jag hunnit med att spela teorispel på datorn, inför körkortet. Haha, man ska vara ute i tid ;) Nejmen jag ville bara testa om det var svårt. Jag hade långt över godkänt på alla test jag gjorde. Haha, ojoj. Körkort nästa? Njaaa.. Jag har inte ens fått börja köra än, så jag tror inte det ;) Jag har även hunnit med lite bus med Nellie, lite gympa med Nellie (haha, hon har i princip växt upp på friskis, stackarn.. hon är miljöskadad!) som hon ledde inne på sitt rum, lite skämt och skratt med pappa men jag har även tittat på film. Nördskolan som gick på någon canal+. Den var lite rolig, ibland. Men mest långtråkig. Eller också var det för att jag var så trött att jag låg och höll på att somna där i sängen? Så kan det ha varit. Någon som har sett den? 

Åh, jag har en dum förmåga att alltid försöka tänka bort hur kissenödig jag är, sen får jag springa i panik. Så nu måste jag springa, bara så att ni vet. Intressesmurfarna hoppar högt, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0