Självklart var det Kim Sulocki

Tjo!

Usel uppdatering, i know. Har inte suttit mycket vid datorn, så jag får skylla på det!
Det är nästan kusligt mörkt här för att vara mitt på dagen, mamma och pappa har målat taket här, så det är inga lampor uppsatta. Jobbigt, jobbigt. Nåväl, jag får vara tacksam att jag inte kör på "pappa-stilen" vid tangentbordet, tur att man vet vart tangenterna sitter så man inte får några jätteproblem. Haha :)

Gårdagen blev i alla fall trevlig, jag var på Balthazar med mina systrar, Pauline och Nellie. Där kunde man bland annat gå (och krypa!) i en kolsvart (och jag skojar inte, det var totally kolsvart) gång. Det var läskigt må jag lova, speciellt andra gången jag gick där med Nellie, då det var massa skitungar som gömde sig inne i gången, som började dra i mina ben. Haha! Nu ska jag dela med mig av en kul grej. Kim Sulocki (ni vet han som bla spelade Hugo i Nya tider, och även har spelat in rösten till Svampbob fyrkant) är med i en musikal här i Skövde, som heter Grymt. Så jag vet ju att han är här i krokarna. Men i alla fall, Pauline och Nellie skulle gå i den där mörka gången, så jag skulle vänta på dem vid utgången. Jag såg att det stod en väldigt liten man där, så jag tänkte väl typ "tänk om det skulle vara han.. haha, fy vad kul" eller nåt sånt, men sen tänkte jag inte mer på det utan gick och ställde mig där precis bredvid den korta mannen, som stod och tittade på sina barn. De var supersöta, så jag stod och tittade på dem och log, mannen märkte det och tittade på mig. Tror ni inte att det var han då eller? Självklart var det Kim Sulocki som stod där precis bredvid mig och LOG åt mig. Haha, vilket ögonblick ;)
Så kan det gå om man inte är såndär riktig storstadstjej och träffar på en kändis!


Idag har jag knappt inte gjort något alls. Tittade på EM i simhopp förut, och såg när Anna Lindberg vann guld! WOHOO, grattis säger vi till henne! Städat litegrann har jag även gjort. Duktigt! Även om jag kanske borde bli färdig med det också.. Haha :)



1,2,3 : Nellie, Pauline och jag ligger på fruktbrickan ;)
4. Jag och Nellie är fiskar i ett akvarium.
5. En blandning av mig och Pauline, haha!
6. jag i spegeln. Synd att inte bilden blev så bra ;)
7. Nellie i spegeln
8. Pauline i spegeln
9. Smygfoto som Pao tog på Kim Sulocki
10. Pauline i akvariet ;)



och så ett litet klipp på Pauline och Nellie ;)



Tjingtjing. Tjong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0