outsiders

Guten Abend!
Ja, ich kann sehr gut Deutsch sprechen. HAHA, oj hej skrytis? :)

I dag har varit en lugn dag. Sovmorgon, vikarie, lång matrast på nästan två timmar och ny lärare. Ja, softa lektioner också. Skönt, skönt, bara skönt!
För övrigt har det inte hänt mycket idag, promenad med pappa som vanligt. Det är så skönt att gå med honom, för man kan prata om nästan precis vad som helst! i löööööv papii.
Det blev en sväng förbi ica också, Anthon berg <3. En kväll framför tv:n har det också varit. Outsiders, det var faktiskt intressant. Handlade bla om en 15årig kille som var 211½ cm, o växer dessutom ½ cm varje månad. Och vet ni vad han hade för skostorlek? 54! Det låter ju sjukt. Tänk de fötterna? Jisses. Men alla är vi unika, och tur är väl det! Det handlade även om en kille som hade dykt från en brygga där det var alldeles för grundt. Han sa något i stil med "jag låg där på botten och kollade upp, jag försökte röra mig men det gick inte. då förstod jag att det måste vara något allvarligt". Fatta vad läskigt. Men ja, som han sa så fick han sig en läxa och nu tror han att det var meningen att det skulle bli så för att han skulle bli lugn och inse vad han egentligen hade hållt på med innan. Jag tror att min syssling eller något gjorde det när han var ung, så han sitter också i rullstol och så nu. Ganska läskigt om man tänker efter. Tur att man inte kan dyka! ;) skämt åsido.

Åh, jag tänkte ju att jag skulle skriva en dagens kommentar, men bara för att jag har tänkt på den så länge så har jag glömt bort den nu. Skit också. Nåja, det får väl bli en annan dag :)

Nu ska jag sova. Guten Nacht! (beundra gärna min tyska... hahaha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0