migrän, mmmums :)

Ganska underbart med migrän tycker jag allt!

Nä, okej nu ljög jag. Så jag missade de tre timmarnas dansträning idag i skolan.. Inte bra, inte bra. Men vad gör man när man vaknar upp med dunkande huvudvärk och stjärnor som far framför ögonen på en, klarade knappt duscha och alvedonen hjälpte inte. Jo, då får man helt enkelt hoppa över skolan och sova istället. Sömnen var bra, jag lyckades sova bort huvudvärken, så nu mår jag bra igen :)

Håller på att skriva lite på min muntliga engelskaredovisning som jag ska ha på Fredag, tror jag.. Jag som brukar bli så sjukligt nervös inför sånt är faktiskt hellugn, kanske beror det på att Jennifer (min lärare) sa att hon absolut förstår oss när vi tycker att det är jobbigt att stå där uppe, men sen beror det nog också på att jag har hamnat i en bra grupp med Alexsandra, Rebecka, Ellen och Carro. Aa, det känns skönt att endast redovisa för fyra personer, plus Jennifer dårå.

Åh, vad tråkigt.. Jag tänkte att jag skulle klippa ihop en lite halvkul bild, men så fanns det ingen passande som jag kunde utgå ifrån. Ajsingenbajsingen.


jag saknar verkligen mitt hår.
image204

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Jennifer är faktiskt helt okej! :) Hon är väldigt förstående av sig, tycker jag :)

2008-03-04 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0