jag är som ett litet barn

Jag har insett nu efter att ha suttit och tittat på datumet nere i hörnet att det är den 22 mars. Imorgon är det 23 mars. Visst, jag ska hinna vakna två mornar till innan jag fyller år. Men ändå, logiskt sett så fyller jag ju faktiskt år imorgon. Haha, jag är som ett litet barn. Jag har varit sådär spänd och nervös i flera dagar nu, ni vet sådär som man var när man var liten?
Räknat ner har jag också gjort. "Vet du? Idag är det bara fem dagar kvar till jag fyller år!". Haha, åh. Jag längtar!
Jag älskar den traditionen. När man går och lägger sig så tidigt som möjligt för att det ska gå snabbare tills det blir ens födelsedag. Sen vaknar man av nervositet på morgonen, hör familjen som är uppe och fixar o donar inför gratulationen. När man hör att de börjar ta ton (HAHA, vad seriöst det lät) ute i hallen så blundar man snabbt, vänder sig om och sover räv. Undra vad de ska sjunga i år? Haha. Hörs det att jag är spänd?

Om jag har räknat rätt så är det mindre än 24 timmar kvar tills jag fyller sexton, exakt. 00.27 den 23 mars föddes jag, det måste väl vara mindre än 24 timmar kvar då? Haha, matten är inte riktigt så klar så här på natten. Jag får skylla på det!

För övrigt så har jag inte suttit något vid datorn idag, förrän nu. Dagen har gått åt till öh.. städning? Sen kom Källby-folket efter många om och men (snöoväder..), vi åt god påskmat men sedan var jag tvungen att lämna våra gäster för att följa med Bella in till Valhall i Skövde, där det var 100% Gud. Det var bra. Bra, bra, bra. Bra helt enkelt. Det var kul!
"- haha, det är väääldigt mycket pingstvänner här. Det är nästan så man känner sig lite pingstig!"
sant.


Nu blir det sängen nästa för min del. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0