Hicka, hicka, hicka. sluta!

Hicka är sjukt irriterande, håll med mig! Speciellt när man är trött och gäspar samtidigt. Dessutom luktar det målarfärg i hela huset, åh.
Haha, oj vilka problem jag har. Allt är så jobbigt ;) Nja.. nu skojade jag.

Vi har ju lov, då ska man vara glad. Ryck upp dig nu för sjutton!

Nu har det troligtvis tillkommit en grej i min planering den här veckan, höhö.

Onsdag: Balthazar med Pauline och Nellie
Torsdag: Troligtvis Erika
Fredag: Källby-folket kommer på dagen, sen på kvällen blir det något på Valhall tror jag det var, något som pingstkyrkan anordnar. Woho!
Lördag: Ledigt. Kanske blir lite bakning, tills på Söndag.
Söndag: Jag fyller år, det blir kalas och grejer. KUL!

Såja, nu kan jag komma ihåg lite vad jag ska göra också :) Jag vill träffa Åsa också!

image249

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ne vi har lov nästa vecka. så har vårat kvar :)

och tack :)

2008-03-18 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0