felåt mig

Har inte haft tid att uppdatera tidigare idag. Feeelåt, men skolan har ju börjat igen. Pust och stön.
Dagen började med musikprov i matsalen, haha. Tack Alexsandra och Ellen kanske jag får säga. Nä, men jag klarade mig faktiskt ganska bra själv :) Gissar på ett G, eftersom det var det enda man kunde få, haha!
Sen fortsatte dagen ganska slappt med tyska, matte, NO och bild. Efter det var det bara att bege sig till musikskolan för klarinettlektion, som jag inte känner mig alls taggad till någon gång längre. Det här får bli sista terminen för klarinetten, mina föräldrar vill inte betala massa för något jag inte tycker är kul, haha!

Efter det gick jag till stan en jättesnabbis, köpte naturgodis. MUMS. På bussen hem satt pappa, trevligt med sällskap.

Ikväll har jag varit på Friskis & Svettis. Idag kände jag mig absolut så minimalt taggad att jag inte orkade köra någonting. Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk, skulle ju inte förvåna mig eftersom min syster har feber och gojs. Bajs!

Gårkvällen (säger man så? Gårdagskvällen?)  var hemsk. Jag fick sån sjukt ångest och sånna ensamhets-tankar. Jag vet inte hur länge jag grät, det var verkligen hemskt. Tur att jag har min sms-vän som förstår mig och vet hur man tröstar. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0