bortahelg

Tro't eller ej, men jag överlevde gympan igår. Svettig och trött blev jag också. Konstigt nog älskar (haha!) jag att svettas, då kan man liksom känna sig stolt ;)
Jag måste verkligen plugga nu, har NO-prov imorgon som jag knappt har övat till. Åh, vad bra jag är. Nåja, det går nog bra ändå :)

Just det, i helgen blir det ingen uppdatering. Direkt efter skolan imorgon drar jag mig mot tåget som går mot Alingsås, ska nämligen på 3G med Amanda :) woohu. Kommer hem på Söndag, så ni kan ju hoppas på uppdatering då om ni känner för't, vill säga ;)

Dessutom skulle det inte sitta helt fel med några sms i helgen, kontakta mig! (a)

image247
precis nydöpt!

image248
henke (pastor), alex, pauline, jag och åsa. nydöpta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0