bilder



Två morgon-bilder. HAHA! Stå ut med att jag ser töntig ut, man kan inte alltid vara perfekt (HAHA! just a joooke), right? ;) På andra bilden kan man i alla fall se lite vad jag har fått.

Av mamma, pappa, Pauline och Nellie som grattade mig på morgonen fick jag :
- singstar, svenska hits schlager (tror den hette typ så)
- bröderna lejonhjärta-filmen (haha, nu har jag sett den, för första gången i mitt liv!)
- tröja/klänning. Eller, fodral säger man kanske?
- läppglans
- en groda som Nellie sytt själv i skolan
- en teckning
- en träningströja
- två chokladkakor, MUMS!

yes, jag är nöjd!



1. haha, man kan inte alltid vara snygg. jag böjde mig fram och sa "okej, såhär?", då blir det inte vackert.
2,3. släkt.
4. Kusin Jimmy, jag och kusin Sebastian. Jag satt på en väldigt hög pall och kände mig jättefånig. Dessutom satt jag mitt emellan två bröder. Jag önskade att ingen av dem skulle släppa sig. HAHA! Hope they didn't.

Oj, har ni märkt hur internationell jag har blivit? ;)

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0