3G

Först och främst vill jag säga GRATTIS till min älskade mamma som fyller 43 år idag!

Sen vill jag även säga förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men tågresan från Alingsås blev ganska läskig, jag blev rädd och var tvungen att skämmas resten av dagen. Haha! (ja, jag är känslig och OMKOLLs-konduktören kom och blev jättearg, varför behöver vi inte ta här. Men vi hade faktiskt biljetter!)

Helgen i Alingsås på 3G blev i alla fall kul, inte sådär "wow-det-här-är-det-bästa-jag-har-gjort-i-mitt-liv-känsla", men ändå kul. Vi kände knappt några, så det blev inte sådär jätteroligt. Dock var konserten med Christoffer Hiding superbra, underbart! Lärde känna helt supergoa tjejer, Olivia och Emmie. Verkligen SÅ härliga. Ni gjorde helgen mycket roligare, tack! Jag måste även tacka Amanda och Jasmine, som jag faktiskt åkte dit med. Ni är bra, SÅ bra!

För övrigt har vi påsklov nu, underbart! Och på söndag är det min födelsedag, så i helgen blir det kalas :) woho!
Annars är väl de enda planerna Balthazar med Pauline och Nellie på Onsdag, o så kanske Erika på Torsdag om hon har tid med mig ;)

Jag tänkte lägga in lite bilder här, men hepp. Det funkade inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0