myskväll

Vet ni vad?
Ikväll har varit en mysig kväll.

Först promenad inne på berget med mamma, 5km. Synd bara att mina fötter inte trivdes i mammas skor, mina hälsenor och hålfötter fick måttligt med stryk. AJ. Det var mysigt hur som helst!
När vi kom hem letade jag mig in på Paulines rum där min storasyster Emelie bor för några dagar då Pao ändå är i Tunisien. Där inne satt Emelie och tittade på film, eftersom det var A walk to remember hon tittade på tvekade inte jag en sekund på att slå mig ner, jag också. Jag lovar att hur många gånger man än har sett den, så GÅR det inte låta bli att få ögonen helt tårfyllda. Efter den filmen tittade vi på Se upp för dårarna som jag inte hade sett innan. Bra!

Men hörrni... nu väntar sängen och boken. Jag är fast i min bok, det känns som jag har läst hela dagen! Camilla Läckbergs böcker är grymma.

Tack för mig, hej. Och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0