klagannie

Hähähä. Sommar, fint väder och blogg hör inte ihop helt enkelt. Lusten försvinner totalt!
Men snart ser det fina vädret ut att försvinna.. TYVÄRR. Ett stort tyvärr. För vet ni vad jag ska göra söndag-fredag? Jo, på läger. Och vet ni hur vi ska sova? I TÄLT! Mjammie. Dessutom sägs det att vädret ska vara sämst på kusten. Och vet ni vart jag kommer att befinna mig? PÅ KUSTEN! Ni får gärna tänka lite extra på mig när jag är där på kusten i det urdåliga vädret. Nej hörrni, nu ska vi vara positiva. Det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder. Eller hur det nu är man brukar säga..

Varma kläder i mängder, sopsäckar och plastpåsar i mängder får man ha så att man inte råkar ut för några olyckligheter i regnet. Vi får be för det här, för det SKA bli bra väder. Inget gullbrannaläger utan bra väder!


Tänkte bara skriva litegrann så ni vet att jag fortfarande lever och så. Ha det så bra, så hörs vi när vi hörs. Logiskt, tjohej.

Kommentarer
Postat av: cornelia

Uuusch det låter inte kul! :/ Jag är liiiivrädd om jag inte är inomhus..

2008-08-10 @ 19:32:15
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Alexsandra

svar; 1. angående västerhöjd = kanske... men på morgonen är man ju intespeciellt pigg ;) haha.

2. angående promenaden; nej du kan vara lugn. Nog för att jag var på promenadhumor, men även jag har gränser ;) hahah

2008-08-12 @ 14:32:24
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0