ursäkta

jag måste ursäkta mig för det förra inlägget.. jag var bara så grymt ledsen, hade gråtit precis hela dagen och kände mig helt värdelös. så gick min ilska ut på mamma för att hon bara ville mitt bästa och sa att jag borde stanna hemma. men nu är det bra med oss igen, fick en myskväll med (den hemmabodda) familjen istället. aldrig fel det heller förstås. dock tror jag att mina kompisar har otroligt kul i falköping, menmen.. man kan inte alltid få som man vill!


haha och förut, så tog jag, Nellie och Pauline på oss asfula kläder, så utbrast Nellie (hon är sju år) : OH MY GOD! haha, inget uttryck varken jag eller Pao använder, så vi blev väldigt förvånade. sen sa hon att dom säger så i skolan ibland... och dom är SJU år. hallå?

nä, nu måste jag sova. har sån otrolig huvudvärk efter alla timmars gråtande idag :P haha!

image197
jag och min älskade mamma, julafton -07 :)

puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Pernie Bernie

ha ha ha det var det roligaste jag hört idag, en sjuåring som säger så?!! Vart ska det ta vägen? ;)

2008-01-27 @ 00:14:50
URL: http://pernillaolsson.blogg.se
Postat av: tess

va lika ni va :D

2008-01-31 @ 22:52:28
URL: http://ninatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0