nu får det vara slut med sökare ;)

halloj!

hoppas ni mår bra, det gör iallafall jag. trots att jag är sjukt trött, men så är det ibland :)
och vet ni?! idag ska jag få den efterlängtade maträtten som jag skrev om förra veckan.. - potatis, fläsk och löksås! mums :)

nu har jag bestämt mig för vart jag ska söka sommarjobb! kanske blir dumt att skriva vart här, ifall det mot förmodan skulle trilla in en massa läsare här ifrån trakterna som blir sugna på att göra samma sak ;) får väl skriva ett mail till dom antingen ikväll eller imorgon, eftersom det var det enda sättet stod det på hemsidan. kan nog bli riktigt kul! hoppas jag får det bara..

tittade dessutom gymnasiumskaraborg.se igår, och såg att hantverk florist hade fått tre sökare som förstaval! whoops... inte bra! kanske har kommit fler nu? hoppas inte.

och imorse när på EA-lektionen kom jag på att hemkunskapsläxan ska vara inlämnad på torsdag! vi ska göra provmiddag, så vi måste ha hittat något att göra, skrivit ner recept och massa grejer, o skrivit upp alla grejer man ska använda och hur mycket för att våran lärare ska kunna beställa.. wha, har ingen aning om vad jag kan göra! fast mamma erbjöd sig att hjälpa mig efter att vi har ätit sen, så jag tackar och tar emot hjälpen jag får :)

image186
lillasyster Nellie på bilden, när jag hade lockat håret på henne för ett tag sedan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0