hosta borde dödas.

Är det inte så att alla älskar hosta?
Det gör iallafall jag. Inte.
Min hals kommer gå sönder när som helst känns det som, åh. Eller också kommer jag spy. Svår fråga. Hoppas innerligt att det här går över snart alltså, så det inte håller i sig i flera månader som förra gången jag var förkyld.

Idag har jag varit på stan med pauline och nellie. Hittade bara en enkel kofta och en sjal typ. eller scarf, hm.. vad säger man? Åt en hamburgare på donken också, en el nacho fick det bli, och OJ vad god den var!
När jag kom hem såg jag för första gången i mitt liv HELA lejonkungen. Var så rädd för scar, hyenorna och gnuerna när jag var liten, så jag har aldrig vågat se klart hela. Men jag tänkte att när man ska fylla sexton år så borde man inte bli så rädd för dem... tro det eller ej, jag blev faktiskt rädd. HAHA! Dom är asläskiga ju..

Skriver säkert i alla fall ett inlägg till idag :) Får bli skärpning med min uppdatering nu alltså!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0