grattis!

Hallihallå!

Kunde börjat det här inlägget med samma som min syster.. "Vad är det för en daag? Är det en vanlig daaag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är EMELIES födelsedag, HURRA HURRA HURRA... HURRA HURRA HURRA!" , och nu gjorde jag det :D haha!

Idag tog jag mig iväg till skolan, stoltstolt. Gjorde min provmiddag som bestod av klyftpotatis med grekiska köttfärsbiffar typ. Det blev iallafall godare än när jag gjorde det hemma, så det var bra! Smakade dock vääldigt mycket vitlök.. haha! Stackars Louise som tvingades äta ;) Annars hände det inte direkt något speciellt, förutom min svenskalärares skrattattack, HAHAHAHA! Har aldrig sett henne skratta så mycket, så fult. Och det var inte ens kul, haha! Hela klassen satt bara och skrattade åt henne för att hon såg så himla rolig ut! Och min engelskalärare höll på att tippa hela bordet, hon blev livrädd och började skrika "OOOH SHIT, OOHH J...." hahahaha!

För övrigt så opererades min pappa idag, vid ögat. Stackarn, han ser ut att ha så ont.. Men det blir ju säkert bättre så småningom i alla fall :) Tur att operationen gick bra!

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0