är jag lyckligt lottad? nej, jag tror inte det..

Ärligt talat så måste jag säga att jag har sån grym otur. Självklart har jag blivit sjuk nu, lagom till offcourse. JIPPIE!
Allt vad jag önskade ju, noooot. Liksom varför? Jag blir så trött på det.
Jag har aldrig feber annars, så har jag fått det lagom till offcourse två gånger i rad nu. Det är ju så man börjar undra vad jag har gjort för fel...Men jag ska åka ändå, även fast inte mamma tyckte det vore en bra idé.

Gårdagen blev lyckad iallafall, kände mig dålig på morgonen igår, men om jag inte klarade av skoldagen så skulle jag inte få åka till Falköping på kvällen, så jag kämpade som en.. tja, jag vet knappt vad. Och jag klarade det! Så jag fick åka till Falköping, det var ungdomsmöte och jag träffade massa kul folk. :) Det är så himla kuuuul med kyrkan och det folket. För i vanliga fall så är jag blyg, faktiskt väldigt blyg ibland tillomed. Men såfort jag träffar "kyrkfolk" (okej det låter asdumt, men ni fattar?) så blir jag heeeelt galen, helt konstig och SÅ himla glad! Jag gör massa konstiga saker som jag aldrig hade vågat göra annars. Haha, delvis därför ÄLSKAR jag att åka på kristna ungdomshelger och möten!

Nä, nu ska jag ta och äta lite frukost och hoppas på att jag blir bättre så jag klarar av kvällen.


Btw, Markus Olson (han som predikade) sa igår : Jesus tyckte att graven sög fett, så han drog!
hahahahaha, han är så himla cool, coolaste pastorn ever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0