virussökning, gah!

Halloj!

Sitter just nu och gör virussökning, åh vad jobbigt. Kom upp en ruta om "brådskande tillsyn" och att fem objekt behövde fixas till. Så ja, vi får hoppas att det går fixa till nu! Fick logga in på mammas användare, så nu kan jag inte vara inne på msn eller nåt. Mobbatmobbat! Och tråkigt.
Pluggade nästan hela dagen igår, därför blev det inte mycket uppdaterat. Hade SO-prov idag, och det gick nog bättre än jag trodde. Fast okej, jag är fortfarande nöjd om jag får ett G...

Ska in och träna på Friskis&Svettis snart, får bli ett medel puls-pass med mamma, hoppas det blir bra! Har inte tränat på evigheter, eftersom jag har varit sjuk och så. Men NU SJÖÖÖÖÖEN ;) Hahaha.
Och imorgon blir det det andra nationella provet i svenska, hoppas det går bra. Ska sitta och skriva en uppsats i tre timmar, huah. Mardröm! Men det blir nog bra :)

Nu ska jag kika lite kul saker, kan inte sitta här och skriva i all evighet!

Kram!

image212

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)
vi är nog inte ensamma om det :) härligt! kände du dig nöjd?
allt bra?
kram!

2008-02-07 @ 20:06:51
URL: http://beasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0