twister

Hejhopp :)

Den här dagen har varit den segaste på länge. Jag har verkligen inte gjort någonting alls. Eller jo, jag var ju med och lämnade Nellie när hon skulle på kalas förut. Hm, känns otroligt värt att skriva här överhuvudtaget. MEN, jag ska ju bli en bättre bloggare, då får man ta tag i det och skriva lite varje dag.

Min pappa hade tråkigt och frågade om jag ville hitta på något, jag kom då att tänka på hur kul det skulle vara att köra Twister med världens mest osmidiga familj. HAHA! Så förhoppningsvis blir det lite twister om en stund ;)


image237
haha, såhär många är vi dock inte riktigt ;) faktiskt bara fyra idag.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Äntligen får jag träffa dig :), i Alingsås!

2008-02-25 @ 08:19:56
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0