träning

God kväll!

Jag är helt slut, och mitt huvud dunkar. Bra att sitta här? Näe.. Faktiskt inte alls. Därför ska jag sova alldeles strax! Jag har varit och tränat ikväll, det blev gymmet med Pauline under tiden mamma svettades sönder på Jonas intensiv-pass. HAHA! Han försökte allt lura in mig och Pao där, men nono. Aldrig i livet!
Det var rena rama släktträffen där inne. Mina två kusiner och en av deras fru var där. Fredrik smet snabbt in till oss när vi värmde upp. "Nu har jag något att skylla på för o vila i alla fall, annars tror ju bara Niklas att jag maskar..." Hahaha. Värsta tävlingen ;) Jag älskar att träna med någon, för då känns det typ som en tävling (för mig iaf, utan att den andra vet det). Jag tänker typ "ah, men nu klarade ju hon det.. då måste ju jag också göra det." så gör man det. Skitbra! Annars är det så lätt att bara slinka undan.. Jag och Pauline körde tävling på löpbanden, höjde tempot så att vi skulle vara snabbare än varandra. Haha!

Näusch, nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0