tisdag

God morgon, god morgon!

Nåja, vad ska man hitta på idag? Jag känner verkligen för att hitta på något. Fast njae, jag måste följa med mamma in till F&S sen, vid halv sex. Tror bestämt att det var ett medel puls-pass, förhoppningsvis blir det väl kul :) Vill hitta på något mer. Hmhmhm... Ikväll ska jag titta på tv också, 21.30 tror jag att det första avsnittet av Klass 9A skulle vara, handlar tydligen om en skola i Malmö där de har sämst betyg i Sverige (tror jag det var.. inte säker), skolan har även varit nedläggningshotad. Det låter ju verkligen som en superbra skola, haha! Jaja, det ska jag i alla fall titta på :) Matlagning får det bli om en stund också. Känner mig faktiskt lite nervös, haha! Hur ska det här gå? Vi får se, vi får se :)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0