spännande fia-match

Oj, oj. jag skäms faktiskt lite över att jag la ut det där videoinlägget förut, huah. Menmen, gjort är gjort. Nu är det ju ändå en del som har sett det såatteee... haha, jag ville inte ens lägga ut det först, men min syster sa åt mig att jag skulle göra det, hon tyckte det var så sött för att jag lät precis som när jag var liten och skulle förklara något. Jisses!
Dessutom låter det inte ens som jag. Näe vet du va! Tror jag får försöka mig på det där när det är dag någon gång istället, o när jag vet vad jag ska säga :)

I alla fall, satt bänkad framför tvn imorse självklart. nyhetsmorgon med delvis blondinbella och stina-lee. kul o se :) Efter det åkte vi ut till farmor, fikade semlor och annat gott. Mums! Sen blev det självklart en fia-match mellan mig, farmor och Nellie. Jag var dock inte jättebra på det, jag förlorade. MEN, det var otroligt jämt och alla trodde att jag skulle vinna hela tiden. Skenet kan bedra ;) Haha!
Ska snart ut och gå med pappa. "ska vi gå SNABBT idag kanske, Annie?" HAHA, mina föräldrar ÄLSKAR att mobba mig för att jag inte har någon kondition!


jag vann på Kasta gris igår, wou ;)
image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0