snart blir det lugg

Ojoj, imorgon ryker håret. Det blir lugg, läskigt värre. Tur att håret växer snabbt, annars hade jag aldrig vågat!
Förresten, gympan gick bra trots att jag fick stanna upp flera gånger för att inte spy, haha. Det var jobbigt och jag mådde illa (=ingen bra kombination). Fick ju testa mina nya gympaskor också, de satt som smäck ;) Haha, nämen de var assköna! Det var dock inte det passet som skulle vara, det var ledarbyte. Ajajaj, vi åkte ju in för att jag skulle testa det passet så var det inte det ändå, surt! Nåja, slutpratat om gympan :) Blev inget med Erika ikväll heller, lite tråkigt. Hon hade mått så illa hela dagen så det var bäst att stå över det, jag måste dock säga att hon har blivit sjukt snygg i håret! Hon vågade sig på att klippa lugg idag, jag är avundsjuk. Men imorgon, DÅNI!
Imorgon blir det förhoppningsvis att åka till Kinnarp och träffa massa folk, kulkul! Kanske blir övernattning hos Åsa efteråt också, mys. grrrr ;)

Naaw, det här hade småbarnen (i Nellies klass gissar jag) svarat på den frågan, den satt uppe på deras dörr. Så sött!
image226

Kommentarer
Postat av: sandra

Det blir säkert jättefint med lugg! :) Du får lägga ut en bild sen :)

2008-02-13 @ 12:47:28
URL: http://firstsight.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag är förväntasfull på dina nya lugg : )
Lova att lägga ut en bild sen!? :D

söta nellie och dom är
;) hihi

2008-02-13 @ 13:13:25
URL: http://lyckrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0