rubriker är inget för mig

Hejhopp!image236

KOLLA, jag skriver! Chockerande, haah? Ja, det är faktiskt sant. Jag har varit en urusel bloggare, jag skäms. Jag har inte ens haft någon anledning till att inte uppdatera, har helt enkelt inte orkat. Jag har inte ens suttit alls mycket vid datorn, känner mig riktigt duktig! :)

Gårkvällen blev kul, trashockey och semlefix. Trashockeyn gick väl lite halvbra. Jagmenar, det är inte lätt när man får motståndare som pappa eller Niklas, de är liksom typ dubbelt så långa, och trippelt (om inte mer) så starka som mig. HAHA! Det är inte lätt när man är liten och klen.. Dessutom hade jag ganska grymma humörsvängningar, när några försökte trycka mitt ansikte i min semla, HUJ. Mitt glada Annie försvann, snabbt. Jag sprang in och tjurade på toaletten, det är sjukt hur snabbt ens humör kan växla. Nåja, jag blev glad ganska snabbt igen!

Idag var jag på stan en sväng med mamma och pappa, sen åkte vi till pappas kompis eftersom han fyllde år idag. Sen var det bara att åka snabbt hem o äta, efter det åkte vi till missionshuset där vi skulle ha möte. Det kom inte jättemycket folk, men ändå mer än vi trodde. Härligt! Jag fick vara med och leda lovsång, lite halvläskigt sådär utan min andra hälft när det gäller lovsångsledning (ÅSA) haha. Men jag klarade det utan nervositet, kors i taket ;) Sen var det bara till att åka hem o titta på melodifestivalen, man missar ju liksom inte Björn Gustafsson. Det finns väl ingen som INTE smälter? Haha, åhhh...

Bilden är otroligt intressant. Jag har funderat på om jag någonsin har sett tjurigare ut, men jag kom fram till att jag nog nästan inte har det. Kanske i höjd med min grinighet igår efter semlehändelsen? Haha.

Nä, nu ska jag nog banne mig sova. Ha det så bra, så ska jag försöka uppdatera lite oftare :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0