promenad och tonfiskrullar

Hejsanhejsan

Ska jag vara ärlig så har jag gjort precis som man ska göra på lov den här dagen - inte gjort någonting! Bara tagit det lugnt. Jag var med pappa ute en liten sväng förut också, vi promenerade runt i lilla Skultorp som vanligt. Skönt! Det var inte ens kallt, verkligen perfekt promenadväder, ÅH! Jag vill ha vår nu.
Jag är hungrig.. Märkligt. Jag åt ju nyss. Jag var snäll och gjorde tonfiskrullar till mig och pappa förut. MUMS! Det är typ det enda jag kan göra, men det är otroligt gott! Haha :D Imorgon ska jag laga mat, pasta med ärt- och baconsås, jag vill hemskt gärna ha ett lycka till, för jag kan inte laga mat! Hahahaha..


Pappa och jag för lääääängesen. HAHA, jag älskar pappas frisyr och mustasch ;)
image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0