nästa - I en annan del av Köping?

Förresten så tycker min storasysters kompis Edith att jag ska vara med i nästa "I en annan del av Köping", tack.. det värmer :D Bara för att jag levde mig in lite för mycket i sången jag sjöng igår och klappade järnet och stampade takten.. Kanske lite i otakt? Haha!
- ehh, annie.. du platsar i nästa säsongs I en annan del av Köping!

Man tackar, man tackar! Så jag var bara tvungen att kolla på lite klipp därifrån på youtube, hittade min favorit. Tobbe, han är ju så söt! Eller, dom är så söta allihopa :)

kolla här, naaaw :)


- Jag har lite problem med tåån, den har gått sönder.
- Fast det har den ju inte, va?
- Nee..

Kommentarer
Postat av: jb

HAHAHAHAHA, SÅG DU IGÅR?!
TOBBE VAR SÅ BRUTALT ÄG, HAN ÄR SÅ JÄVLA ROLIG:D
shit vad han svor, åt allt!

"jävla djur jävel"
"håll käften jävla apor, jag blir fan arg på er"
"vilka jävla äckliga tassar den har"
"fan va äckliga dom är"

Och så när guiden gick och pratade, tobbe bara:
- Håll käft

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2008-02-04 @ 15:35:53
URL: http://jibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0