lycklig dag!

Oj, oj och åter oj!
Härlig dag måste jag säga, trots att skolan började idag. Att starta första skolveckan efter lovet med sovmorgon till  tio är inte fy skam, absolut inte! Jag vaknade först tjugo över fem, lät bli att titta på klockan för att jag gissade att den skulle ringa när som helst i alla fall. Jag kände verkligen på mig att den skulle ringa vilken minut som helst, men icke! Efter några minuter utan ringning så vågade jag kika på den, och gissa om jag blev lycklig? Jag fick sova i flera timmar till! Det kanske bidrog till min glädje idag? Bussen var jättesen och vi kom tio minuter för sent till lektionen, men det var lugna puckar (haha, säger man så?). Det var SO och vi började lite smått med andra världskriget, fick dessutom reda på våra SO-prov som vi gjorde precis innan lovet. Jag är lycklig, jag fick VG, dock med ett litet minus efter men. Fatta lyckan! Jag som har så otroligt svårt för det där med prov i vanliga fall. Phu, lättnad! Efter matrasten hade vi Svenska, där jag och Erika fick intervjua varandra lite smått inför våran klassbok. Vi gick runt i klassen och frågade vad alla tyckte om oss, haha! Det blev dock inte så jättepositiva ord. Jisses, vilken negativ klass vi har! Efteråt var det SO igen, alla var glada och nöjda. Kanske inte riktigt? Men jag var i alla fall det! Sen var det musik och vi gick igenom musikhistoria på en powerpoint-presentation. Otroligt intressant. No way! Haha :) Men det är bara att stå ut.

Här hemma har jag mest umgåtts med familjen och så. Övat lite på klarinetten och bara slappat. Var ute och gick en promenad med pappa förut också, som vanligt :)

Nä, nu känns det som det har blivit ett väldigt långt inlägg. Så, tjingtjing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0