jag ska bli kille

Det finns vissa dagar då man bara vill försvinna. Eller varför inte bli kille? Ja, kille vill jag bli. Varför detta då? Jo, mensvärk gånger sjuttiosju är inte allt för roligt. Inte att leka med alls, faktiskt! Nä, den dagen jag blir kille ska jag jubla, dansa och stå upp o kissa. OHJA! Hela tiden.

Nåja, idag har jag inte gjort så jättemycket. Har hunnit med en härlig vårpromenad med mamma och pappa. Det var dock svinkallt, det är ju för sjutton minusgrader! Men åh, så soligt :) Kanske ska till Bella ikväll, det beror lite på min mage. Den styr mina planer, gahh.
Kvällen i Kinnarp i förrgår blev mycket kul i alla fall. Filmtittande i en hög på golvet, massa popcorn-kastande, pizzaätande, blåsboll, badtunna, kompisar och massa skratt var lite av det som hände där. Trevligttrevligt! Följde med Åsa hem, efter några timmars pratande mitt i natten så somnade vi, och åt inte frukost förrän typ halv ett igår. Min buss gick fem över ett, wou. Snabbis fick jag bli! Kom hem och gjorde inte allt för mycket, softade massor. På kvällen kom Erika, vi mös och tittade på en officer och gentleman, så sjukt bra film. Den MÅSTE ses igen, många gånger. Dock ganska läskig vissa scener, då är det bra att ha händer så man kan hålla för ögonen - ohja! :)

Jaja, nu ska jag nog gå här ifrån och typ lägga mig ner. Eller hitta på något annat. Ha det så bra, kram!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Stackars annie /:
saknar dig

2008-02-15 @ 22:47:17
URL: http://lyckrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0