jag låter som en barnunge, jag vet..

Just nu är jag lyckligare än på länge. Egentligen är det lite konstigt. Men jag och mina två underbara vänner Amanda och Erika har kommit underfund (stavning?) med att vi alla har tänkt på samma sak länge. Vi har alla tre saknat tiden då vi var som tightast. Vi har liksom sakta med säkert glidit ifrån varandra, vi som förr har varit så nära varandra. Vi har helt enkelt gett upp, suttit och tyckt synd om oss själva för att det har blivit som det blivit. Och det är fel. Så ska det inte vara.

Så, skärpning på oss. Nu får vi se till att göra något åt saken istället för att bara sitta och skriva. Det ska bli som förr, om inte bättre. Håll gärna tummarna för oss ;)

Så på Torsdag (alla hjärtans dag) blir det troligtvis bio för antingen alla oss tre, eller mig och Erika beroende på om Amanda kan. Hoppashoppashoppas att hon kan. Jag låter som en liten barnunge, men jag har verkligen insett hur mycket jag saknar dem, och hur mycket de betyder för mig.

Två år gammal bild på Amanda, Erika och mig.
image221

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har ca 30 läsare varje dag. Så det är ju inte jättemånga, men tillräckligt för att börja undra vilka som läser :D din då?

2008-02-10 @ 23:28:23
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0