full insyn hos grannarna, HAHA!

Jag är ganska tragisk som sitter här fortfarande. Lovet är inte till för att vara vaken på natten, utan att man ska spendera tid på kul grejer på dagen. Haha, har jag äntligen lärt mig det kanske? Nja, skulle inte tro det. Jag ska i alla fall vara duktig och gå o lägg mig nu.
Haha, fy vad fult att jag ser RAKT in i våra grannars (på baksidan...) fönster. Jag såg bara hur något började röra sig där. Då vet man att man inte är vaken ensam i grannskapet i alla fall ;) Haha! Nu kom jag på en otroligt smart grej för det. Kanske man ska dra ner persiennerna INNAN man byter om? Jag menar, så väl som jag såg honom (tror jag det var) så borde ju de se mig lika väl. Fast det är väl alltid trevligt att titta på folk som byter om? HAHA, nä usch Annie. Jag tror det är dags att gå o lägga sig nu. Sov så gott! Nu gick min granne och la sig. Han släckte i alla fall lampan. HAHA, fy vad kul det var ;) Åh, lättroad gånger tusen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0