engelskaprov

- OHJÄLP! Har du blivit helt kôôlsvart i hôvvet?
Haha, gullig kommentar man får när man kommer in till klarinettlektionen och hälsar lite glatt! Rätt konstigt också, eftersom mitt hår faktiskt bara har bleknat sen jag träffade honom sist. Haha!
Den här dagen blev inte lika skön som gårdagen, jag orkade knappt ur sängen och var helseg. Och bättre än så har det nästan inte blivit, huah! Men nu ska vi inte klaga, det är trots allt rätt skönt att komma in i rätt rutiner igen. Skoldagen var inte så speciell, gick delvis igenom min IUP (individuell utvecklingsplan) med min mentor, jag hade dock glömt vad mina mål var, men jag hade uppnått dem ändå, skönt! :) På ungdomskunskapen var det två tjejer från RFSL (oj, jag tror det var det! rätta mig om jag har fel) som pratade, de var bi-sexuella. Det var faktiskt intressant, och lite roligt :)

Nu måste jag faktiskt egentligen plugga inför mitt engelska-prov som vi har på Torsdag, vilket jag egentligen absolut inte orkar. Men det är ett måste så..... Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0