blir det en tripp till staden?

Pappa satt i telefonen och pratade med farmor, när de skulle lägga på...
farmor - Jaha, då får du hälsa flickorna och ge dom varsin kram. Eller justeja, det var bara en hemma ja.. Då får du ge henne två!

Haha, naaaw. Godmorgon förresten, fick sova ut idag. Sov nog över 10 timmar inatt, skönt! Vaknade efter elva någon gång, pappa hade saknat någon att prata med här uppe. Haha, så vi satt och pratade om allt möjligt i över en timma, ganska trevligt faktiskt!
Åh, dagen har ju precis börjat så jag vet inte vad jag ska skriva mer.. Vet inte vad jag ska göra idag heller. Kanske kan lura med mig mamma till stan en sväng när hon kommer hem? Nja.. får se.

Nu ska jag i alla fall läsa mina favoritbloggar, ha det så bra. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0